2014. január 18., szombat

Kedves Látogató!

A honlapot 2010-ben indítottam a választásokra való felkészülés jegyében, hogy itt, blog formájában is megosszam veletek gondolataimat, a városunkkal kapcsolatos elképzeléseimet.

Az utóbbi időben, mint tapasztalhattátok, érezhettétek ritkábban használtam a blogom, ebben az is közrejátszott, hogy a facebookon elindult a közéleti oldalam, ahol a blogomra szánt írásaimat is leközöltem, posztoltam.

Többen is tudjátok, akik figyelemmel követitek a közéleti tevékenységem, hogy az elmúlt évben önkormányzati képviselő lettem szeretett városunkban, ezen okból kifolyólag a képviselői munkám bemutatására elindítottam új honlapomat, melyet hamarosan ti is láthattok, addig is a facebookon elérhettek.

Régebbi írásaim itt a honlapon továbbra is elérhetőek maradnak, s mint az oldal látogatottsági adataiból is kiderül, elég népszerűek is a félegyháziak körében.

Támogatásotokat, segítségeteket ezúton is szeretném megköszönni.

Barátsággal,
Horváth Tamás
önkormányzati képviselő
MSZP Kiskunfélegyháza alelnök