2012. március 6., kedd



Jó programnak ígérkezett ma este az 50 éves Holló László Kör kiállítása a szakmaköziben. Betoppanva az ajtón már láttam, hogy valamit nagyon elnéztem, mert csak a kiállítást előkészítő lelkes csapatot és a 90%-os készenléti állapotban levő bemutató termet találtam ott. Elnézték nekem tájékozatlanságom és megengedték, hogy körülnézhessek a műtárgyak között. A szebbnél szebb festmények , fotók mellett tanúja lehettem annak is amint Lantos Szabi egy nagyjából 100 éves koffer közepébe - mely kiállítási díszlet volt - diszkréten próbál százasszöggel lyukat ütni, majd amint ez sikerült  egy csavar segítségével egy ultramodern digitális képkeretet rögzített az említett koffer belső felére. Sajnos a végkifejletet nem volt időm végigvárni, de holnap - az igazi megnyitón - feltétlenül megnézem mi sült ki Szabi mutatványából. Ajánlom nektek is!